(scroll down for English)

Deel 10 was lekker relax haken.  Geen te moeilijke steken en heeeeeeeel veeeeel vasten haken.   Perfect dus om voor de tv te haken.

Ik heb voor dit deel voornamelijk blauw gebruikt.

Wil je graag weten welk garen, welke haaknaald en welke kleurcombinaties ik gebruik ? Klik dan hier en check mijn Ravelry pagina voor meer informatie.

Gebruikte kleuren deel 10 :

Toer 75 : donker blauw
Toer 76 : zacht roos
Toer 77 : donker blauw
Toer 78 : zacht blauw
Toer 79 : donker blauw
Toer 80 : zacht blauw

Meer informatie over deze crochet-along vind je hier:

De twee fantastische dames achter deze crochet-along zijn Dedri Uys en Kimberbly Slifer.

  • Ravelry : voeg deze crochet-along toe in je ravelry projecten
  • Facebook : wordt lid van de Official crafty crochet community en deel je ervaringen met de andere crochet-along deelnemers in de officiële groep van deze CAL
  • lookatwhatimade.net : De blog van Dedri Uys.  Hier wordt elke week een nieuw deel van de CAL gepubliceerd.  Dedri Uys maakt elke week een fantastische photo-tutorial voor de CAL.
  • Vertalingen:

  • haakdingen.nl : Dianne Baan gaat deze keer de vertalingen naar het Nederlands op zich nemen.  Elke week kan je het nieuwe deel downloaden in een handige pdf.  Leuk voor onderweg.
  • prinzregentindiyworld.blogspot.de : Maja Heidingsfelder neemt de Duitse vertaling op zich.
  • Spaanse vertaling door Lynda Hernandez op lookatwhatimade.net
  • Franse vertaling door Sandra Larvin op lookatwhatimade.net
  • Deense en Russische vertalingen volgen binnenkort!
  • Tot de volgende!

    haakse groetjes,
    Wendy
    ———-> English version

    Part 10.  I found it was a very relaxed part.  Most of the stitches weren’t too complex and there were lots and lots of single crochets!  So perfect for crocheting in front of the tv.

    And to make it even more easy, I mostly used blue colors for this part.

    Check out my ravelry project page if you like to use the same yarn, colors and hook as me.

    Used colors for part 10:

    Round 75 : dark grey/blue
    Round 76 : soft pink
    Round 77 : dark grey/blue
    Round 78 : soft grey/blue
    Round 79 : dark grey/blue
    Round 80 : soft grey/blue

    The fantastic two behind this crochet-along are Kimberly Slifer and Dedri Uys.

    The original blogpost from this CAL is to be found on lookatwhatimade.net .