(scroll down for English)

Na de roosjes volgen weer enkele toeren standaard haakwerk.  De laatste toer van deze week leren we weer een leuke nieuwe steek.  De perzische steek.

Wil je graag weten welk garen, welke haaknaald en welke kleurcombinaties ik gebruik ? Klik dan hier en check mijn Ravelry pagina voor meer informatie.

Gebruikte kleuren deel 16 :

Toer 102 : donker grijs/blauw
Toer 103 : zacht grijs/blauw
Toer 104 : wit

Meer informatie over deze crochet-along vind je hier:

De twee fantastische dames achter deze crochet-along zijn Dedri Uys en Kimberbly Slifer.

  • Ravelry : voeg deze crochet-along toe in je ravelry projecten
  • Facebook : wordt lid van de Official crafty crochet community en deel je ervaringen met de andere crochet-along deelnemers in de officiële groep van deze CAL
  • lookatwhatimade.net : De blog van Dedri Uys.  Hier wordt elke week een nieuw deel van de CAL gepubliceerd.  Dedri Uys maakt elke week een fantastische photo-tutorial voor de CAL.
  • Vertalingen:

  • haakdingen.nl : Dianne Baan gaat deze keer de vertalingen naar het Nederlands op zich nemen.  Elke week kan je het nieuwe deel downloaden in een handige pdf.  Leuk voor onderweg.
  • prinzregentindiyworld.blogspot.de : Maja Heidingsfelder neemt de Duitse vertaling op zich.
  • Spaanse vertaling door Lynda Hernandez op lookatwhatimade.net
  • Franse vertaling door Sandra Larvin op lookatwhatimade.net
  • Deense en Russische vertalingen volgen binnenkort!
  • Tot de volgende!

    haakse groetjes,
    Wendy
    ———-> English version

    New stitch alert!
    This week we start of with some standard crochet stitches.  But the surprise is in the last round.  In de last round we get to learn a new stitch, the persian stitch.  yay!  very exciting.

    Check out my ravelry project page if you like to use the same yarn, colors and hook as me.

    Used colors for part 16:

    Round 102 : dark grey/blue
    Round 103 : soft grey/blue
    Round 104 : white

    The fantastic two behind this crochet-along are Kimberly Slifer and Dedri Uys.

    The original blogpost from this CAL is to be found on lookatwhatimade.net .

    crafty greetings,
    Wendy

    ———————————————————————————————————-
    find me on :
    facebook, ravelry, twitter (@CRAEW), instagram (@craewen) and google+